masturat

masturat

usaha atas iman

Friday, April 27, 2012

aku mencintaimu... T_T

kita... fatihah

Assalamualaikum pembuka bicara... khususnya buatmu twin...
Puteri Alyatul Ulyah..
yer.. aku kira.. terlalu banyak persamaan antara kita.. walau pun belum sekali pun kita bersua muka.. tapi itu bukan menjadi alasan.. kenapa aku terlalu menyayangimu...
terbongkarnya persamaan antara kita.. menjadikan orang mencari aku.. bertanya kemana menghilang Puteri???
aku jawab apa yang perlu mereka tahu.. kau sudah pencen dari berfb an??? katanya.. takut2 terkena wabak "jiwa di fb".. nakal kau twin..
mereka sedih kehilanganmu.. yer .. masing2 bagitahu aku..
"ana rindu nasihat2nya"
subhanAllah.. pergi dirimu dirindui semua.. alhamdulillah.. ^____^
tanpa mereka tahu..
aku lah orang paling terasa kehilanganmu.. kebisuanmu menyakitkan aku..
apatah lagi dalam keadaan dirimu yang begini.. wallahi aku tak redha.. walaupun ini keputusanmu.. T___T


Twin...
jika kau kira kehidupanmu begitu menjadi alasan padaku yang kau tak layak aku anggap sahabat..
kau silap besar..
ukhwah kita tidak diukur melalui itu semua..
sedangkan kehidupan aku ???
cukuplah Allah dan aku jew yang tahu..
kerana mengingatinya aku pedih..
mengingatinya aku terluka..
untuk apa??
jika semua itu hanya akan menggores lagi luka yang tak pernah berhenti..
kita sama jew twin...


tak pewlah twin..
jika dengan tidak berhubung denganmu wat kau tenang disana...
aku terima.. cukuplah aku mendengar khabarmu melalui hamba Allah yang sorang tu..
aku sangat mengharap.. berita darinya mengenaimu...
sungguh twin..
aku tak redha...
membiarkan kau sorang diri hadapi semua ni..
tangisan itu..


kadang2 aku malu nga romateku.. Menangis seperti bayi kecil.. kerana terkilannya aku membiarkan kau seorang diri...
tapi dia sangat memahami..
tentang sakitmu..
kuat yer sayang..
wallahi aku mencintaimu sahabatku..
jika orang ingin menjauhi mu.. tapi tidak aku....
jika tidak kerana kerja..
ingin aku temui kau sekarang ini..
tapi aku perlu juga memahami kehendak dan keputusan..
yang kau ingin bersendirian...
aku terima..

cuma twin... jika kau perlu sahabat..
ingatlah .. ada aku yang sentiasa menanti selagi Allah izinkan hayat untuk aku kecapi..
ingat.. jangan pernah anggap dirimu keseorangan...
kerana aku ingin selalu disampingmu..
jika ditakdirkan aku berkahwin sekali pun satu ari nanti..
ingin sekali aku pastikan..
dia terima kau juga..
terima hakikat yang kau penting dalam hidupku selain keluargaku..
kerana jika dia benar mencintaiku...
dia mungkin lebih memahami diriku..
kerana ini juga antara 6 sifat sahabat..
jika hati ini boley dikongsi.. maku aku ingin kau kgsi dgnku..


twin...
aku .... aku tak mampu untuk berkata-kata lagi... ku doakn yang terbaik untukmu..
kuatkan dirimu sayang..
yakin nga Allah..
solatlah.. agar kau peroleh ketenangan..
maafkan aku jika kata2ku membuatkan kau menangis lagi..
sungguh bukan aku minta menjadi bayangan kata2nya..
wallahi aku tak mahu...
jika itu sume akan menambah luka dihatimu..
tapi siapalah aku..
aku cuma NORFATIHAH yang aku anggap kau twinku..
maafkan aku... T_T

sungguh... jika satu hari nanti kita bersua...
aku ingin sekali memelukmu..
agar berkurang duka mu...
walau pun aku tahu aku cuma hamba yang hina..
lansung takde kuasa melainkan sume dengan izin Allah..

ingat twin..
carilah aku..
perginya dirimu..
aku terasa kehilangan..
kerana kau bahagian dalam hidupku..
menangismu.. maka menangislah juga aku..
aku akan sentiasa menanti..
walau kabar darinya.. selalunya mengatakan kau baik2 jew..
tapi belum cukup menghilangkan kegusaran dihatiku padamu...

twin sayang...
jika ditanya, siapakah orang yang aku cintai selepas Allah, Rasul dan keluargaku.. tika ini...
pasti aku akan jawab dirimu twin...
wallahi aku mencintaimu.. kerana Allah yang kenalkan kita..
kau anugerah Allah yang terindah buatku..


"ya Allah, jika ini lah hujan, guruh dan petir yang KAU janjikan sebelum Kau hadirkan pelangi yang indah, maka aku mohon ya Allah.. Kau kuatkan twinku.. walau bagaimana pun ujian yang Kau berikan... biarlah ia hilang umpama tulisan yang akn hilang tika disapu pantai... kuatkan dia.. " amin ya Rabbi..

sabar ya sayang.. dan solatlah..


No comments: